مطالب

اصول ۸۰ – ۲۰ در استایل

اصل ۸۰/۲۰ موضوعی بسیار پرکاربرد در تمام امور زندگی است. با رعایت این اصل می‌توانید بهترین تصمیم را در کمترین زمان بگیرید. طبق این اصل که به اصل پارتو نیز معروف است، ۸۰% از نتایج هر عملی از ۲۰% علل آن ناشی می‌شود. اما اکثر افراد ۸۰% انرژی خود را صرف کارهایی می‌کنند که نتیجه آن ۲۰% چیزی است که انتظار آن را داشتند. این به این معنی است که کارهای زیادی انجام شده اما خروجی زیادی نداشته است. بر طبق اصول ۸۰ – ۲۰ در استایل ، شما می‌توانید روی نکات کلیدی تمرکز کرده و به بهترین نتیجه مطلوب برسید.

کاربرد اصول ۸۰ – ۲۰ در استایل 

با رعایت این اصل در تمام زندگی و حتی در استایل روزمره خود می‌توانید بهترین نتیجه را بدست آورید. فقط کافی است تا روی انجام ۲۰% از کارهای مهم‌تر تمرکز کنید تا به نتیجه مطلوبی نزدیک به ۸۰% از چیزی که در ذهن داشتید برسید. تعدادی از این موارد عبارتند از :

  • توجه به نظافت شخصی
  • اهمیت کفش ها در استایل
  • توجه به آخرین جزء استایل
  • استفاده از اکسسوری
تمیز بودن از اصول ۸۰ – ۲۰ در استایل 

۸۰% از بدن ما توسط لباس پوشیده شده است، اما ۲۰% از آن باعث ایجاد تمایز می‌گردد.

اولین قانون برای کاربرد این اصل در استایل توجه به نظافت است. استفاده‌ی مداوم از مسواک و خوشبو کننده‌های دهان از اصول اولیه در داشتن استایل جذاب است. علاوه بر آن اصلاح صورت نیز اهمیت زیادی دارد. توجه به تمیزی و مرتبی ناخن ها و توجه به نظافت کلی بدن از بایدهای روتین و همیشگی هر انسانی است.

این نکات ساده زمان کمی صرف می‌کنند اما نتیجه شگرفی خواهند داشت.

اصول 80 - 20 در استایلکفش‌ها را جدی بگیرید!

دومین اصل از اصول ۸۰ – ۲۰ توجه به کفش ها در استایل است.

استفاده از کفش‌های راحت، شیک و تمیز و متناسب با استایل شما از مهمترین اصول داشتن یک استایل خوب است. ساده‌ترین راه برای داشتن یک استایل شیک همیشگی، از طریق کفش شما امکان پذیر می‌باشد. کفش‌های با کیفیت بخرید و همیشه آن‌ها را تمیز نگاه دارید.

این مسئله‌ای است که ۹۰% افراد به آن توجهی نمی‌کنند، اما تاثیر به سزایی در استایل دارد.

آخرین جزء استایل بیشتری تاثیر را دارد

این مسئله بیشتر در هوای سرد پاییز و زمستان مورد توجه قرار می‌گیرد.

در هوای سرد اولین چیزی که مورد توجه قرار می‌گیرد آخرین جزء استایل یعنی پالتو یا بارانی و کت شما خواهد بود. بنابراین در هوای سرد اگر قصد خرید لباس گرم دارید بهتر است وقت کافی و هزینه خوبی برای خرید آن در نظر بگیرید.

آخرین چیزی که می‌پوشید، اولین چیزی است که مورد توجه قرار می‌گیرد.

اصول 80 - 20 در استایلاهمیت اکسسوری ها را فراموش نکنید

از دیگر قوانین اصول ۸۰ – ۲۰ در استایل توجه به اکسسوری ها است.

اکسسوری‌ها ارزان‌تر از لباس هستند بنابراین راه خوبی برای زیباتر کردن ست‌های شما با هزینه و تلاش کم هستند. این جزئیات کوچک تاثیر شگرفتی د استایل و ظاهر شما ایجاد خواهند کرد.

کمد لباس خود را مرتب نگه دارید

ما معمولا ۲۰% از لباس‌های مورد علاقه خود را ۸۰% از زمان‌ها می‌پوشیم.

پیشنهاد ما این است که اگر چیزی که دیگر نمی‌پوشید را از کمد خارج کنید، فضا را برای ۲۰% لباسی که می‌پوشید باز خواهید کرد و لباس‌هایی که برای این فصل مناسب نیستند را جدا کنید. با این کار موجب  راحتی در انتخاب لباس ها برای استایل خود خواهید شد.

همچنین موجب پیشگیری از فراموش کردن لباس های مناسب و پرکاربرد نیز می‌شوید.

نتیجه‌گیری

۸۰% از افرادی که این مقاله را مطالعه می‌کنند به احتمال زیاد ۲۰% از مطالب آن را به خاطر خواهند سپرد؛ که دلیل ما برای طولانی نکردن این مطلب است. امیدواریم از مطالعه مطلب اصول ۸۰ – ۲۰ در استایل لذت برده باشید.

برای مطالعه سایر مطالب کاربردی در رابطه با استایل می‌توانید به بلاگ سایت مراجعه کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *